Powered By Blogger

Monday, May 23, 2011

Form 6 , hanya sehari !!!

kalau nak di ingatkan balik memang aku ya-2 nak ambil form 6 tapi apakah daya, hanya sehari je aku dgn member-2 aku dtg, smua gara-2 disebabkan subjek AKAUN .. putus harap aku nux belajar form 6 .. kini semangat untuk aku belajar semakin kurang, aku hanya memikirkan pasal bola sepak sahaja .. entah, berjaya or tidakk aku dalam arena bola sepak nie .. balik semula kepada form 6, mmg pengalaman yg aku tak kn lupakan di sebabkan hanya sehari aku jejak kaki kesekolah TAMAN DESA .. first days aku dtg je, dh jumpa member-2 lama .. mmg riuh sekampung dibuatnya.. tapi seribu kali sayang, hanya sekali dalam seumur hidup aku akan terjadi macam tuu , Now, aku hanya mahu fokus dekat arena bola sepak dahulu .. aku akan berusaha bersungguh-sungguh utk mencapai impain keluarga aku ... kalau aku tak bole pergi dalam arena bola sepak nie, aku berjanji akan stdy balik then akan mencari pekerjaan yang bagus demi FAMILY TERCINTA ...
ILOVEYOU  ...

No comments:

Post a Comment